sinem

sinem
@sinemmgnss
Yeni bir insanla tanışmak, yeni bir yolda yürümeye benziyordu. Bazı yollar çok güzeldir, bazen durmadan çok uzun süre koşarsınız. Çok yorulsanız da yaralarınızdan kanlar da aksa o yolun sonundan kurtulamazsınız. Bazı güzel yolların uçurumlu sonları vardır. Bazen farkında olmadan sadece uçurumlara koşarsınız. Bazen o kadar kaptırırsınız ki kendinizi koşmaya, adımlarınızı boşluğa atana kadar anlayamazsınız.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"İnsanların çoğu bir bok bilmiyordu ve günahlarını sürekli şeytana iteleyip duruyordu."
Yara bantlarını ben de çok severim ama çoğunluğun aksine yaraları kapatıp iyileştirdiği için değil, orada bir yara olduğunu işaret ettiği için. Orada bir yara var ve o yarayı ben açtım, üzerini kapatmaya çalışmak bunu değiştirmeyecek.
Hiçbir zaman olduğun şeyi sevmeyecekler, her zaman olabileceğini sandıkları şeyi sevecekler.
Seni bir çamur gibi işleyemediklerini fark ettiklerinde ellerini kirlettiğin için hesabını senden soracaklar.