Yorulmak, kederlenmek, üzülmek, canı sıkılmak, hayattan düşmek ve bunu istemek olağanmıdır?
Hep hazır asker, güçlü ve baş eğen olmanın dayanılmaz ağırlığı taşınamaz olduğunda ne olacak peki?
Her koşulda baş eden, sağlam kadın ve erkek olmak için ödenen bedellerin karabasan gibi doluştuğu hesap vakti ne yapacağız?