Sinem

“Fazla bilinçli olmak bir hastalıktır. Gerçek, tam bir hastalık”
1000k
Reklam
Esasında şimdi kendime boşuna bir şey sorayım: Hangisi daha iyi, ucuz mutluluk mu yoksa yüce acı ? Evet, hangisi daha iyi ?
Ardımda hayallerle yaşayan yaralı bir ruh bıraktıktan sonra ..
Yok olmasını isterdim. "Huzur" istiyordum, yeraltında bir başıma kalmayı istiyordum. "Yaşayan yaşam"¹ alışkanlıktan çıkarak beni öyle ezdi ki neredeyse boğuluyordum.
Sayfa 155
On yıl, yirmi yıl kırk yıl geçecek ve kırk yıl sonra bile tiksinme ve aşağılanma ile hayatımın bu en kirli, en gülünç ve en korkunç dakikalarını hatırlayacağım. “ peki siz kendinizi nasıl hatırlayacaksınız ?”
Sayfa 97