Derler ki sıradan bir insan için kendini kirletmek utanç vericidir, ama bir kahraman için tamamen kirlenmek oldukça yüce bir şeydir, bu nedenle kahraman kendini kirletebilir.
Acı verici bir şekilde geliştim, çünkü zamanımızın insanı gelişmek zorundaydı. Hepsi aptaldı ve sürüdeki koyun gibi birbirlerine benziyorlardı. Belki tam da gelişmiş olduğum için dairede korkak ve köle olduğumu sürekli sadece ben düşünüyordum.
Çünkü insanın tüm çalışması gerçekten her dakika kendisine bir piyano anahtarı değil de bir insan olduğunu kanıtlamaktan başka bir şey içermiyor gibi görünüyor! En azından yaptıklarıyla kendini ispatlamış, mağarada yaşayan bir yamyam bile olabileceğini göstermiştir.