yağmur

yağmur
@sinnn33
Kaldım duman içi dağlarda...
Şimdi neden acı verir eski mutluluğumuz ¿
Reklam
Hiç kimse ilk tanıdığımız gibi kalmıyor. Ya karakter değişiyor ya da menfaatler. Değişmek sadece mevsimlere özgü olsaydı bu kadar güvensizlik olmazdı.
Ellerinde baharı buldum ^^
Müzik
Bunca yıldır yaşadım,onca yıldır ölüyüm
Şiir
Biraz da şiirlerim :)
Sevdiğimiz yüzlerle baksak birbirimize Sen hep gülsen ben hep ağlasam Bir sıcaklık duyarken üşüyen ellerinde Masmavi gökyüzünde bir nefes alsam Olur mu Gökyüzünden süzülürken yıldızlar Bir tek sen ve pırıltılar kalsın Kimsesiz kalmışken kara topraklar Hayalini kurduğum geleceğimiz kalsın Olur mu Gözlerini uzun uzun diksen gözlerime Bir umut penceresi açsan dünyama Ben usulca teslim ederken ruhumu ellerine Sen de sevsen bu dünyada Ölürken bir bakış atsan hülyada Olur mu
Şiir
Reklam