Sırma Göbüt

Sırma Göbüt
@sirmagobut
Yine yırtık cebime koymuşum umudu...
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Oğuz Atay, nefret bile etmeyecek kadar soğuma hissini şöyle tarif ediyor: "Onu öfkeme layık bulmuyorum. Öfkem bana ait bir şey. Yakınlık hissetmediğim birine nasıl gösterebilirim onu?"
Roman
“Yağmur yağıyor Ömür Hanım. Gökten değil yüreğimin boşluğundan, ömrümün ıssız toprağına.”
1000Kitap
'Bir insanın göğsünü dinleyince yüreğinin içinde fokurdayan gözyaşlarını duyabilmelisin...' - Marquez
Edebiyat
Ne diyeyim… Dilerim, ihtiyacı olan birine gidiyordur bizden çaldıkları umutlar...