sisifos

sisifos
@sisifosse
bir kitabı okurken geçen iki saatin, ömrümün birçok senelerinden daha dolu, daha ehemmiyetli olduğunu fark edince insan hayatının ürkütücü hiçliğini düşünür ve yeis içinde kalırdım
insan, yaratıkların en zavallısı, en zayıfıdır; ama yine en kibirlisi de odur
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
...büyük ve en onurlu eserimiz, doğru bir yaşam sürmek olacaktır
hayat sona ermek üzereyken, bize yaşamayı öğretiyorlar
felsefeyi, çocuklar için ulaşılmaz, asık yüzlü, çatık kaşlı ve belalı göstermek, büyük bir hatadır ... oysa felsefe, mutlu yaşamayı emreder bize