"Insan insanin kadrini bilmez. Insanin kadrini yalniz Allah bilir. " Yine siz demez miydiniz ki : "Bu insanlik, mecazen insanliktir. Hakikatte her hayvandan bir kabiliyet kapmis, kirk yamali bir yapidir bu." Simdi neden insanlardan gelen darbeye ehemmiyet veriyorsunuz? Niçin insanlardan hala bir seyler bekliyorsunuz?