siyahsin

siyahsin
@siyahsin
Bir şeyden kaçıyorum bir şeyden , kendimi bulamıyorum dönüp gelip kendime yerleşemiyorum , kendimi bir yer edinemiyorum , kendime bir yer... Kafatasımın içini , bir küçük huzur adına aynalarla kaplattım , ölü ben'im kendini izlesin her yandan , o tuhaf sır içinden ! Paniğini kukla yapmış hasta bir çocuğum ben. Oyuncağı panik olan sayrı yalnızlık kendi kendine nasıl da eğlenir.
Sayfa 271 - Everest
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
... Suya mı değilecek ben değerdim. Ağaca mı çıkılacak ben çıkardım. Göğe mi bakılacak ben bakardım. Toprağa mı dokunulacak ben dokunurdum. Taş mı koklanacak ben koklardım. Işık demetinde uçuşan tozlar mı izlenecek ben izlerdim. Koklanacak mı toz , ay , çilek , taş , hayvan ben koklardım.
Sayfa 226 - Everest