Hülya Bilgin

Hülya Bilgin
@siyrusrex
İnsanlar sizin suskunluğunuzun üzerine daha iyi olasınız diye gitmezler. Onlarınki kimsenin işine yaramayacak kötücül bir meraktır.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Yokluğun birilerinin varlığına tesir etmesi gerekir. Etmiyorsa, kimse için önemli olmamışsın, kimsenin hayatında boşluğu hissedilecek bir yer dolduramamışsın demektir bu. Uçsuz bucaksız bir yalnızlığın orta yerinde yaşamışsın demektir.
Suskun kalmak ne zamandan beri hayatı sevmemeye delalet oluyor?
Ben, bilip gördüğümden fazlasını yapmadım.
Doğum günlerini ve doğduğum günü sevmesem de, ben de doğmuşum işte.