📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Şu an Algernon'a Çiçekler'ini okuyorum, konuları çok farklı olsa da Charlie'yi Martin Eden'e benzettim. Okuyanlara sormak istiyorum, sizce de benzemiyor mu?🥲🌸
YKS süreci sebebiyle çok kitap okuyamıyordum; özellikle son zamanlarda hiç vakit bulamadım. Bu durumun acısını sürekli kitap alarak çıkarıyordum. Bence kitap almak da bir tür bağımlılık. Neyse, sınav bittiğine göre artık ben de okumaya başlayacağım inşallah.
Sizce hangisinden başlayayım?
Selamlar 😊
Kâğıtlardan Müziklere: Bir "Hadi Bilsene" Hikayesi...
"Bazen kelimeler sayfaların arasından taşıp ritimle buluşmak ister. Uzun süredir yazdığım şiirlerin, tuttuğum günlüklerin ve içimdeki o hiç dinmeyen fısıltıların bir yansıması bu. 'Hadi Bilsene', sadece bir şarkı değil; zihnimin köşelerinde birikenlerin, Berlin'in serinliğinde kağıda döktüklerimin melodiye dönmüs hali.
Okumayı, yazmayı ve yeni dünyalar kurmayı seven dostlar; bu dijital yolculuğumda müziğimi ve hikayeleri dinlemek isterseniz, sizi prömiyerini gerçekleştirdiğimiz bu dünyaya davet ediyorum.
Cok daha fazlası kanalımızda ☕😊🎶
Sizce bir şarkı, bir romanın kayıp sayfası olabilir mi? 🙄
#Müzik #HadiBilsene #Chettooo #YeniMüzik #Edebiyat #DijitalGünlük #KâğıtlarafısıldayanAdam
[youtu.be/XvfsFklEuMs] ... [youtube.com/@chettooo]