Herkese Merhaba,
Nazar değdi işte nazar...
Direk başlıyorum, çünkü; çok sinirliyim. Boş bir kitaptı resmen, ilk başları acayıp olaylarla başlayıp, kitabın ortaları resmen sadece yatak odasında geçti, sacma sapan muhabbetle.... neyse gelelim sinirlendiğim yere; Bu kahrolası piç Seth tam bir aşağalık erkek karakter benim için, valla ne yaparsa yapsın bundan sonra gözüme giremez, bazıları göre muhteşem olabilir ama bende olamaz ve bana bunu dedirttiği için ondan nefret ettim. Resmen kitapda 2. erkek başrol istedim, düşünebiliyor musunuz? Ben aşk üçgenlerin büyük düşmanı ben , bu kitabı okurken 2. erkek nedennnnn yok dedim ah ah ...
Neden mi? Evet seth o korktuğu şey başına geldi ''Tanrı Katili ''oldu hatta daha farklı bir şeymiş fılanda hiç oralara girmiyim spoi oluyor. Neyse işte bu korktu Josie zarar verecek diye çünkü canı eter çekıyor, ondan beslenir, ona zarar verir filan ergence düşüncelerle terk ediyor ama gitmeden bir yolluk alıyım diye düşünerek kızla birlikte oluyor , bide öyle yapıp gidiyor şerefsiz... Kızı öyle düşmanlarına karşı savunmasız bırakıyor terk edıyor. Güya mal alex ve aiden güvenıyor len onlar kim ? hala aynı mallıklar bir şey yapamıyorlar.. Neyse işte josei anında kaçıyorlar ah josiemmmm neler çekti o iğrenç titanların yanında , o işkence gördükçe ben ondan daha cok acı cektim ne tesllim tecavüz ve taciz gibi şeylerin olmaması yoksaaa kitabı yakardım.. Gelelim kıza güya aşık olduğunu sana mal Seth napıyor sizceee; kendini salak salak içkiyi veriyor , sorada bunun eterle beslenmesı lazımmış, odasına seksi rahibeler gelıyor hem bunla ollmak için hemde kendi eterlerini ona vermek içşn filanmış, bir sürü olmuyor... Sonra ne hikmetse başrahibe gelıyor hatunda hatun neyse, bundan beslenmeye başlıyor... Şimdi evet cinsel bir şey yok ama baya yakın