Mücadele
6/10
·392 syf.··
2023 24. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 28 Mart 2023 23:06
Herkese Merhaba, Nazar değdi işte nazar... Direk başlıyorum, çünkü; çok sinirliyim. Boş bir kitaptı resmen, ilk başları acayıp olaylarla başlayıp, kitabın ortaları resmen sadece yatak odasında geçti, sacma sapan muhabbetle.... neyse gelelim sinirlendiğim yere; Bu kahrolası piç Seth tam bir aşağalık erkek karakter benim için, valla ne yaparsa yapsın bundan sonra gözüme giremez, bazıları göre muhteşem olabilir ama bende olamaz ve bana bunu dedirttiği için ondan nefret ettim. Resmen kitapda 2. erkek başrol istedim, düşünebiliyor musunuz? Ben aşk üçgenlerin büyük düşmanı ben , bu kitabı okurken 2. erkek nedennnnn yok dedim ah ah ... Neden mi? Evet seth o korktuğu şey başına geldi ''Tanrı Katili ''oldu hatta daha farklı bir şeymiş fılanda hiç oralara girmiyim spoi oluyor. Neyse işte bu korktu Josie zarar verecek diye çünkü canı eter çekıyor, ondan beslenir, ona zarar verir filan ergence düşüncelerle terk ediyor ama gitmeden bir yolluk alıyım diye düşünerek kızla birlikte oluyor , bide öyle yapıp gidiyor şerefsiz... Kızı öyle düşmanlarına karşı savunmasız bırakıyor terk edıyor. Güya mal alex ve aiden güvenıyor len onlar kim ? hala aynı mallıklar bir şey yapamıyorlar.. Neyse işte josei anında kaçıyorlar ah josiemmmm neler çekti o iğrenç titanların yanında , o işkence gördükçe ben ondan daha cok acı cektim ne tesllim tecavüz ve taciz gibi şeylerin olmaması yoksaaa kitabı yakardım.. Gelelim kıza güya aşık olduğunu sana mal Seth napıyor sizceee; kendini salak salak içkiyi veriyor , sorada bunun eterle beslenmesı lazımmış, odasına seksi rahibeler gelıyor hem bunla ollmak için hemde kendi eterlerini ona vermek içşn filanmış, bir sürü olmuyor... Sonra ne hikmetse başrahibe gelıyor hatunda hatun neyse, bundan beslenmeye başlıyor... Şimdi evet cinsel bir şey yok ama baya yakın
Fantastik
MücadeleJennifer L. Armentrout · Dex Yayınları · 2017233 okunma
Puan vermedi·50 syf.··
2022 1. kitabı
Herkese iyi haftalarr ️ Size yeni yılın ilk kitap yorumu ile geldim. Kitabımız kısacık fakat etkileyici bir kitap olan Mecburiyet, insan bu kitabı okuyunca kendini sorguluyor. Zaten Stefan Zweig, insan ruhunu, psikolojisini içinde bulunduğu durumu en iyi şekilde işleyen yazarlardan biridir. Bu kitabında da bunları görüyoruz. Birazdan içerik hakkında sizi bilgilendirmek istiyorum. Kitabımız ressam olan Ferdinand’ı anlatmakta bize. Savaş sırasında askere alınmamak için kahramanımız ve karısı İsviçre’ye kaçmıştır. Bir gün evlerine, Ferdinand’ın askerliğe çağırıldığını bildiren bir kağıt gelir. Ferdinand ülkesi kötü durumda olduğu için ne yapacağını bilemez halde kararsızdır. Karısı yani Paula ise özgürlüğüne düşkündür ve zaten ülkelerinde olmadıkları için bu askerliğe mecbur olmadığını kocasının tekrardan askere gitmesini istemediğini dile getirir. Bu karara da şiddetle karşı çıkar ve eşinin askere gitmemesi için elinden geleni ardına koymaz. ‍️ Sizceee sonrasında bu güzel çifti neler bekliyor? Bunu öğrenmenin tam zamanı şuan bence Eserimiz zaten kısa bir eser. Duygu yoğunluğu fazla ve hoş bir novelladır. Ben çok severek okudum. Okumanızı tavsiye ederim.
MecburiyetStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202175,1bin okunma