Sedef

Sedef
@sjv_
|| görüyorum ki, başka yollardan gittiğimiz halde ikimiz de aynı neticeye varmışız; ikimiz de birer insan arıyoruz, kendi insanımızı... eğer birbirimizde bunu bulursak harikulade bir şey olur. asıl ehemmiyetli olan budur.
Sayfa 95·Kitabı okudu
Reklam
|| hiçbir hakikatin beni ondan uzaklaştırmasına tahammül edemeyeceğimi anlıyordum. ruhlarımız için en lüzumlu, en kıymetli olan şeyleri birbirimizde bulduktan sonra diğer teferruatı görmemezlikten gelmek, daha doğrusu büyük bir hakikat için küçük hakikatleri feda etmek, daha insanca ve daha insaflı olmaz mıydı ?
Sayfa 89·Kitabı okudu
|| ve günün birinde hatalarını anlayınca, yeislerinden her şeyi bırakıp kaçarlar.
Sayfa 88·Kitabı okudu
|| ben dünyadan ziyade kafamın içinde yaşayan bir insanım.
Sayfa 86·Kitabı okudu
|| kafamın içinde ona söylenecek uçsuz bucaksız şeyler bulunduğunu hissediyordum, senelerce söylense bitmeyecek şeyler...
Sayfa 70·Kitabı okudu
Reklam