Sedef

Sedef
@sjv_
|| belki yazacaklarım yaşadığım kadar acı olmaz.
Sayfa 43·Kitabı okudu
Reklam
|| dünyada bir tek insana inanmıştım. o kadar çok inanmıştım ki, bunda aldanmış olmak, bende artık inanmak kudreti bırakmamıştı. ona kızgın değildim. ona kızmama, darılmama, onun aleyhinde düşünmeme imkan olmadığını hissediyordum. ama bir kere kırılmıştım. hayatta en güvendiğim insana karşı duyduğum bu kırgınlık, adeta bütün insanlara dağılmıştı; çünkü o benim için bütün insanlığın timsaliydi.
Sayfa 145·Kitabı okudu
|| içimde yarım kalmış bir konuşmanın üzüntüsü vardı.
Sayfa 137·Kitabı okudu
|| "şimdi ben gidiyorum. fakat ne zaman çağırırsan gelirim." dedi. "nereye çağırırsan gelirim!"
Sayfa 136·Kitabı okudu