ada

ada
@skmujer
10 Ekim 2006
Temmuz 2021 tarihinde katıldı
Bir şeyi özellikle de bir kişiyi her yargıladığımızda onu tüketiriz. Yargılar, bilgiyi depolamamızı sağlar ama kişilerle ilgili yargımız, o kişinin içindeki Çi’ye rağmen olasılıklarını sınırlandırmamıza neden olur, tabii diğerlerinin yargıları da bizim olasılıklarımızı sınırlandırabilir.
Sayfa 121·Kitabı okuyor
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Yargılama ve tükettiğini üret. Maddesel, enerjisel, düşüncesel her anlamda üret.
Sayfa 122·Kitabı okuyor