📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ya Rab, ilkin sana
yakarmalı mıyım, yoksa seni övmeli miyim; seni bilmeli miyim, yoksa
sana yakarmalı mıyım, n'olur bana bunları bilme ve anlama gücü ver.
Ama seni bilmeyen biri sana yakarabilir mi? Çünkü seni bilmeyen biri
senin yerine bir başkasına da yakarabilir. Yoksa seni bilmek için ilkin
sana yakarmak mı gerekir? Ama sana inanmayanlar nasıl yakarabilirler? Ya da bize vaaz edilmeden sana nasıl inanılabilir?