Herkesin genelde -pek tanımasalar da-ölen birinden söz ederken , ciddi bir yüz ifadesi takındığını ve iç çektiğini görmüştüm. Oysa dedem, bana anneannemden söz ederken asla üzgün olmazdı. “Ama benim için o ölmedi ki Tonino, birileri seni sevdiği sürece ölünmez, bunu unutma.”