sıla

sıla
@slalix
Varda biri yok, yokta biri var.
Yazdığım mektuplar kalbimi acıtıyor yazmasam aklımı acıtacak. Yine mantığım kazandı diyebilir miyiz?
Söz
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir zamanlar birbirlerinden ayrılmak, birbirlerini kaybetme ihtimalinin korkusunu çekmiş olmasalar, belki de birbirleri için ne kadar kıymetli olduklarını hala bilemeyeceklerdi.
Sayfa 145·Kitabı okudu
Alıntı
+Yoksa gelmem diye mi korkuyorsun? -Gelirsin... biliyorum... +Öyleyse neden bırakmıyorsun.
Sayfa 123·Kitabı okudu
Alıntı
Kız: ' O gelmez artık.' dedi. 'Nereden biliyorsun?' dedim. 'Gidişinden belliydi.' dedi.
Sayfa 41·Kitabı okudu
Alıntı
Yarın küllerimden doğup yeni bir hayata başlayabilirim! Tamamen mahvolmadan önce içimdeki insanı keşfedebilirim.
Sayfa 167·Kitabı okudu
Alıntı