Selcan Dere

Selcan Dere
@slcandr_
"Aramızdaki temel fark ne, biliyor musun? Sen insanlara baktığın zaman üniformalar,bayraklar ve din görüyorsun!" "Peki,sen ne görüyorsun bakalım?" "İnsan,sadece insan. Seven,acı çeken,acıkan,üşüyen,korkan bir insan."
Reklam
Bazı ölümlerin acısı hep yeni kalıyordu....
"Bu dünyada sana kötülük yapmak isteyen insanlar çıkacak karşına,ama unutma ki iyilik yapmak isteyenler de çıkacak. Kimi insanın yüreği karanlık,kimininki aydınlıktır. Geceyle gündüz gibi! Dünyanın kötülerle dolu olduğunu düşünüp küsme,herkesin iyi olduğunu düşünüp hayal kırıklığına uğrama! Kendini koru... İnsanlara karşı kendini koru.!"
Biz kalbimizi kapatmadığımız sürece ölen sevdiklerimiz de bizimle yaşamaya devam ediyor,onları rüyalarımızda misafir etmekse hem bizi hem de onları mutlu kılıyordu.
Alıntı
Bazı hatıralar,ölüleri bile incitecek kadar kederlidir...
Alıntı