Selda S.

Selda S.
Nosce te ipsum!
After Life
“Günün birinde son yemeğini yiyip, son çiçeğini koklayıp, bir arkadaşına son kez sarılacaksın. Son kez olduğundan haberin olmayacak. O yüzden, sevdiğin her şeyi tutkuyla yapmalısın. Kalan yıllarının kıymetini bilmelisin, çünkü devamı yok.” After Life
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Umay Ana Bizi Terk Etti/ Mahir Şanlı/ Mitoloji
“ İnsanoğlu keyif için cana kıyan tek canlıdır oğul.Mecbur olmadığı halde öldürür, bundan bir de haz duyar.Bu yüzden dünyadaki en vahşi yaratık aslında insanoğlunun kendisidir.”
Dublör/ Cidinha da Silva/Çeviren: Selim Bektaş/ Çeviri Öykü: Brezilya
…Deli diye bir şeyin olmadığını söyledi, yalnızca yaşadıkları dünyaya uyum sağlayamayarak zihinsel ve spiritüel açıdan acı çeken insanlar vardı. Bazı durumlarda, bir maddenin eksikliği ya da bir diğerinin fazlasına sahip insanlar vardı,bu sorunlarla ortamoleküler tıp ilgilenirdi.Önemli olan bu durumdan mustarip kişinin dünyasına girmek için açık olmak,onları yargılamadan anlamaya çalışmaktı…
Dünyada her iyilik unutulur, unutulmaz ya unutulur diyelim, hiçbir zaman, hiçbir insanın unutamayacağı bir güzellik var, o da bir insanın bir insandan gördüğü yürekten bir sevgidir.
Bir kanadı kırık kuşum ki, el kadar da olsam, beni hiçbir çalı kabul etmiyor. Yaşar KEMAL