sleepsleeslesls

sleepsleeslesls
@sleepsleeslesls
“ve ben her şeyi kucaklayabildikten sonra, iyi sarılmasam da ne çıkar? “
“Tüm bu yokuşların sonunda müstakil bir düzlük olduğuna inan.”
İnsan ve Duygular
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Eğer yaşam onun için daha fazla anlam ifade ediyorsa, o zaman kendisi de yaşamdan daha fazla şey talep etmeliydi.
Sayfa 71·Kitabı okuyor
Alıntı
Hayat ağzında buruk bir tat bırakıyordu.
Sayfa 59·Kitabı okuyor
Alıntı
Güzelliğin ne olduğunu anlayacak hissiyata sahip değildiler; yoksa o parlayan gözlerin ve yanakları kızarmış, ışıldayan yüzün, bu gencin ilk kez yaşadığı aşk hayalinin bir belirtisi olduğunu bilirlerdi.
Sayfa 45·Kitabı okuyor
Alıntı
Onlar yaşamı kitaplardan okuyarak öğrenirken kendisi o yaşamı yaşamakla meşguldü.
Sayfa 42·Kitabı okuyor