sleepsleeslesls

sleepsleeslesls
@sleepsleeslesls
“ve ben her şeyi kucaklayabildikten sonra, iyi sarılmasam da ne çıkar? “
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ayrılık da bir ilişkidir nihayetinde, ayrılığı nasıl yaşayacağın bir bakıma tercih işidir.
Sayfa 47·Kitabı okudu
Alıntı
O kadar ben kii
Kendimi bildim bileli her gece kendime çeşit çeşit konularda, çeşit çeşit sözler veriyorum. Sabah kalktığımda bunların onda birini gerçekleştirebilirsem şükrediyorum. Bence kim olduğumuzu tuttuğumuz değil, tutamadığımız sözler belirliyor, artık bununla savaşmıyorum.
Sayfa 42·Kitabı okudu
Alıntı
Unutmak da tuhaf mesele. Hayatta kalabilmek için birçok şeyi unutmak zorundayız.
Sayfa 39·Kitabı okudu
Alıntı