sleepsleeslesls

sleepsleeslesls
@sleepsleeslesls
“ve ben her şeyi kucaklayabildikten sonra, iyi sarılmasam da ne çıkar? “
İkincisi daha ağır basar:)
Yani elbette iyi ve mutlu olmanı istiyorum ama aynı zamanda sürünmeni ve bensiz perişan olmanı da istiyorum.
Sayfa 29·Kitabı okudu
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yaşlılar gençlere deneyimlerini aktararak ilerlemeyi sağlıyorlar, gençler yaşlılara anlatarak genişlemeyi. Bense bu aralar kimseye hiçbir şey anlatmak istemiyorum. Kabuğuma çekildim, gizli gizli bekliyorum Osman.
Sayfa 26·Kitabı okudu
Alıntı
Okumak, yeni şeyler öğrenmek her zaman en iyi baş etme yöntemim oldu.
Sayfa 25·Kitabı okudu
Alıntı
Ama iki kişi üzülmek, tek başına üzülmekten iyidir diye düşünüyorum.
Sayfa 20·Kitabı okudu
Alıntı
İkili ilişkiler Adem’le Havva’dan beri hep çok karmaşık olagelmiş, bundan sonra da kolay beri çözüleceğini sanmıyorum.
Sayfa 19·Kitabı okudu
Alıntı