Meral Hanım 6 yaşından 14 yaşına kadar babasından fiziksel şiddet görmüş, 14 yaşına geldiğinde ise anne babası boşanmıştı. Daha
o zamandan itibaren Meral Hanım'ın kendisi hakkında hep olumsuz
düşünceleri oluşmuştu. "Babam canımı bu kadar acıttığına göre kötü
biri olmalıyım, diye düşünüyordum. Akranlarımla yakınlaşmaktan
da çekiniyordum, çünkü bana yapılanları bilseler benim bir canavar
olduğumu düşüneceklerdi. Bana zarar vereceklerine inandığım için
yetişkinlerden de korkuyordum. " Evden uzaklaşmak için ilk fırsatta,
ilk erkek arkadaşı olan Tamer Bey'le evlenmeyi kabul etmişti. 17
yaşında hamile kalınca evlenmişler ve üç yıl içinde, ikinci çocuklarının doğumundan kısa bir süre sonra boşanmışlardı. 23 yaşında
yaptığı ikinci evliliği ise iki yıl sürmüştü. Her iki kocası da çok içki
içiyordu ve Meral Hanım' a fiziksel şiddet uygulamışlardı.