Selen

Bir his var. Bir değişim var. Bir hayat var. Fırtınalar arasında dolanıyorum. Elimde bir fener var, önümü görmeye çalışıyorum. Neden önümü görmeye çalışıyorum? Ben neredeyim? Nereye gidiyorum? Elimde neden fener var? Fırtına çok keskin, tenimi kesiyor. Önüm karanlık, neden aydınlık değil? Yolum kapanmış. Yalnız hissediyorum.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Okuduğum sayfalarda kendi izlerimi bulmaktan alamam kendimi. Rita Felski
Bir an vardır, sonsuza dek içinde kalmak istersin bir an daha vardır yaşadıklarının acısını sürekli hissedersin; her gün, her saat, her dakika...
Koca dünyada, büyük evimde, insanlar dolu hayatımda yapayalnızım. Bir sonbahar esintisinde ağaçtan düşüp usul usul süzülen bir yaprağım ben. Sonunda yere düştüğümde çürümeye belki de birisi tarafından ezilmeye mahkumum. Bu dünya da yalnız olmaya, üzülmeye, birileri tarafından ezilmeye mahkumum. Kötünün içinde var oldum, kötünün içindeki karanlığı görmüş şekilde öleceğim. Mutluluk nedir bilirken üzülmenin var olmuş haliyim. Şimdi ise gözüm yaşlı, kalbim kırık haldeyim. Bir ah etsem, belki yer yerinden oynar. Bir iç çeksem tüm dünya benim yerime ağlar.