Dil bilgisini iyi bilen, hayal gücünün sınırını zorlayabilen en önemlisi de ilgisine göre yazmayı tercih eden birisi istediği türde başarılı olabileceğine inanıyorum. Çünkü her kitap okurunun içinde de yazar olma potansiyeli ve isteği olduğunu düşünüyorum. Sadece doğru tür önemli, bu türde yazan yazarları, dönemin şârtlarını araştırmalı okumalı, gelişime, öğrenmeye açık olmalı. Roman okumayı çok seviyorum, hatta kitapta yazmak istiyorum. Şiir ise tercihim olmaz ama ben gidip şiir kitabı üzerinde çalışma başlatmam. İlgi alanımız ne yöndeyse o yolda ilerlemeli. Ve gerçekten ama gerçekten okumayı sevmeli. Çünkü kitap demek, hayat demek. Kitap demek, düzenli uygun kelimeler demek. Kitap demek ufkun genişliği demek. Hepinize iyi okumalar ve yazmalar dilerim 🦋