"Şimdi ne yapacağız peki? Kitapların bize faydası olur mu?"
"Ancak bize üçüncü gerekli şey verilirse. Dediğim gibi, birincisi nitelikli bilgi. İkincisi: Onu hazmetmek için gerekli serbest zaman. Üçüncüsü de: İlk ikisinin karşılıklı etkileşiminden öğrendiklerimizde temellenen eylemlerde bulunma hakkımız."
İnsan... biraz hayvan, biraz daha hayvan.
İlgisizliğin huzur, kavganın çözüm, yalanın yöntem, savaşın kurtuluş haline getirildiği bir gerçeklikte, belki de başka bir hayatın cehenneminde yaşıyoruz, ya da cennetinin testinde.
Akilah