Sema Akbıyık

"Sevmek için insanın hür olması gerekir, anlayın artık, özgürlük yoksa aşk da yoktur."
Sayfa 248·Kitabı okudu
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hayat akarken iyi veya kötü, güzel veya çirkin, doğru veya yanlış, mutluluk veya hüzün, avucunuzdaki kelebek gibi senin elinde...
1000Kitap
"Başkaları ne der diye yol aldığımızda, kendi yolumuzu bulamayız."
1000Kitap
"...çünkü aşkı bilmiyorsun. İşte tam da bu yüzden aşka layıksın. Çünkü bedenin henüz o benzersiz ürperişin tadını tatmamış, kalbin henüz lekelenmemiş, aklın henüz hakikatin kalın duvarları arasına hapsolmamış. Alçaklık, kurnazlık, sinsilik henüz ele geçirmemiş ruhunu. Çünkü henüz bu riyakârlıkları öğrenecek kadar çok yaşamadın. Zaten bu yüzden seçildin, bu yüzden o rüyayı gördün, o gizemli kentte dolaştın, o kıza aşık oldun. Ama onu bulabilecek misini? İşte bundan hiç emin değilim. Çünkü insansın; aklın karışık, yüreğin karanlıklarla dolu, ruhun tamamlanmamış. Siz insanlar hep hayal kırıklığı yaşattınız bana. Ama öyle bir şey var ki sizden vazgeçemiyorum..."
1000Kitap
"İstek verildiyse, nimet de verilecektir. Vermek istemeseydi, istek vermezdi zira. Ne büyük nimet!"
1000Kitap