Rastgele geçtiğim bir sahaftan hakkında hiçbir şey bilmeyerek kapağı dikkatimi çektiği için aldığım bir kitaptı. Bana bu kadar hissi aynı anda yaşatacağını nereden bilebilirdim ki. Her zaman rastgele alınan kitaplar nedense insana daha çok dokunur. Muhteşem bir kitaptı. Uzun zamandır macera kitabı okumamış olmamın dışında bu kitabı okumak beni nedense ortaokul anılarıma ve o dönemler okuduğum kitaplara sürükledi. Bitsin istemedim ve yavaş yavaş okumaya özen göstersem bile üzülerek bitirmek zorunda kaldım. Yaşamak kitabını gözyaşlarla okumuş ve bu hayatta en beğeneceğim kitap olarak 1. sıraya koymuşken gözyaşlarıyla bitirdiğim bu kitapta 1. likte yerini aldı. Gözyaşlarıyla okunan her kitap insan çok dokunur okuması çok çok keyifli ve hiç unutamayacağım bir kitaptı.