-Nereye gideceğiz?-diye sordu.
-Ne bileyim, nereye gideceğiz. Benim bildiğim tek şey, aynı yolun yolcusu olduğumuz, hepsi bu! Hedeflerimiz aynı!
Sonya hiçbir şey anlamadan bakıyordu ona. Anlayabildiği tek şey, bu adamın çok, ama çok mutsuz olduğuydu.
-Sen kime ne anlatırsan anlat, kimse birşey anlamaz,-diye sürdürdü sözlerini Raskolnikov.-Ama ben seni anladım. Sen bana gereklisin. Buraya, sana gelmemin nedeni de bu.