'O zaman sen de kendi kendini yargılayacaksın,' dedi kral.'Bu çok zor bir iştir.Kişinin kendisini yargılaması,başkasını yargılamasından çok daha zordur.Eğer kendini doğru bir biçimde yargılamayı başarırsan,gerçek bir bilgesin demektir.'
"Beni bir gün unutacaksan, bir gün bırakıp gideceksen, boşuna yorma derdi; boş yere mağaramdan çıkarma beni. Alışkanlıklarımı özellikle yalnızlığa alışkanlığımı kaybettirme boşuna. Tedirgin etme beni. Bu sefer geride bir şey bırakmadım. Tasımı tarağımı topladım geldim. Neyim var neyim yoksa ortaya döktüm. Beni bırakırsan sudan çıkmış balığa dönerim. Bir kere çavuş olduktan sonra bir daha amelelik yapamayan zavallı köylüye dönerim. Beni uyandır."