smy

smy
@smydyk
Ben daha çok kendi içimde yaşayan bir insanım. Bunun için size nazaran birkaç misli fazla yaşamış sayılırım.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ama bilsen nasıl yüzsüz bir umudum var, ölsem ölmez...
Hangisi daha iyidir, ucuz mutluluk mu yoksa soylu acılar mı?
Sıradan bir insan için kendini pisliğe bulaştırmak utanç vericidir, kahraman ise tamamen pisliğe batamayacak kadar yücedir,bu yüzden de pisliğe bulaşır..
Okumak dışında etrafımda saygı duyabileceğim ve ilgimi çeken bir şey yoktu...