Sümeyye Çakmak

Sümeyye Çakmak
@smyyckmk43
Aldous Huxley’in bir sözü var: “Başlamak için en uygun zamanı beklersen hiç başlamayabilirsin; şimdi başla, şu anda bulunduğun yerden, elindekilerle başla.”
Durup sormak lazım bazen , Hangi yolda yoruluyor kalbimiz.
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kendimiz bile aynı kalamazken, başkalarının da aynı kalmasını bekleyemeyiz.Beklersek ıskalarız..
Gönül Dağı
Bazı insanların yaninda zamanım nasıl geçtiğini anlamıyorsunuz,bazılarının yaninda da sanki diken üstunde oturuyorsunuz. Biri sadece kendini anlatıyor,sizi duymuyor.Diğeri ise sizi duyuyor ve anlıyor.Anlaşılmak ve kabul insanı rahatlatan şey. ♡Fazilet Seyitoğlu
İnsan
Gönül telaşımız ,dünya telaşımızı geçmedikçe, gönül güzelliği bizlere yetmedikçe, insanları, yalnızca bir kalbi olduğu için sevmedikçe, mânâya inmedikçe, incinsek dahi incitmedikçe, acıya da olsa tebessüm etmedikçe, beklentisiz "sevmedikçe" güzel bi' insan olamayacağız.! ●Farid Farjad
İnsan
Belki yarın gidecek, Bir anı gelecek bir başka anının yerine. İnsan bazen ağlamaz mı? Bakıp bakıp kendine.. •Edip Cansever
İnsan