Sinem

"Sevecen bir yürekten daha cana yakın hiçbir şey olamaz."
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Puan vermedi·480 syf.··
2020 36. kitabı
-Emma zengin ve saygı gören bir ailenin küçük kızıdır. Zeki, kültürlü, yerine göre ağırbaşlı ya da şımarık olan Emma çokta güzel bir kızdır. Çöpçatanlık yapmaktan büyük bir zevk duyar. Çok sevdiği mürebbiyesinin evlenmesi Emma'nın çöpçatanlığı sayesinde gerçekleşir. Mrs.Taylor'un evlenmesi üzerine büyük bir boşluğa düşen Emma Çöpçatanlığını yeni arkadaşı Harriet üzerinde devam ettirir. Tabii ki bu çöpçatanlık maceraları bir takım sorun ve olayları meydana getirir. Mr. Knightley bazı olaylar konusunda Emma'yı uyarsada tabii ki laf dinlemez ve kendi kafasına buyruk hareket eden kızımız söz dinlemez. Mr. Knightley kitabın başından beri her şeyiyle çok sevdiğim bir karakterdi. - Jane Austen'in kalemine diyecek bir şey yok. Basit bir konuyu bile eğlenceli ve sürükleyici bir şekilde yazması çok başarılı bir yazar olduğunu ortaya koyuyor. "Emma" kitabı Jane Austen'in en sevdiği romanıymış. - Kitabın sonuna kalbimi bıraktım. En başından beri bekliyodum böyle bir şey olmasını ama son 50 sayfasına gelene kadar hiç umudum yoktu. Ne demek istediğimi sadece kitabı okuyanlar bilir. Anlatırsam büyük spoiler olur -Hem olayların işleniş biçimine hemde dönemin komşuluk ilişkilerine hayran kaldım. Çok güzel ve samimi bir kitaptı. Kesinlikle okumanızı tavsiye ediyorum. Kitapla ve sevgiyle kalın kitapsever kurtlarım...
Edebiyat
EmmaJane Austen · Can Yayınları · 202214,2bin okunma

Sinem

, bir kitap okudu
Puan vermedi·480 syf.··
2020 36. kitabı
Jane Austen
7.8/10 · 14,2bin okunma
Puan vermedi·160 syf.··
2020 35. kitabı
-Öncelikle yorumlanması çok zor bir kitap olduğunu söyleyerek söze başlamak istiyorum. -Kitabımız iki ayrı bölümden oluşuyor. İlk bölümde 40 yaşında karamsar bir ruh içinde olan yalnız bir adamın iç dünyasında yaşadığı buhranları, kendi düşünceleri ile çatışmalarını ve kendini nasıl hor gördüğünü okuyoruz. İkinci bölümde ise bu yeraltı dünyasına hangi olaylar ve sebeplerden dolayı girdiğini okuyoruz. İlk bölüme nazaran daha fazla olay dönüyor bu bölümde. -Kendi yeraltı dünyasında yaşayan, acı duymaktan büyük bir zevk alan bu adamın duygularını ve yaşamış olduğu olayları okurken bazen çok kızdım bazende gülümsemeden edemedim. -İlk bölüm benim daha çok hoşuma gittiğini söylemeliyim. Karakterimizin kendi içinde yaşadığı çelişkileri, zıtlıktarı bu bölümde daha çoktu ve okumak çok zevkliydi. -Kesinliklikle tekrardan okuyacağım bir kitaplardan biri. İnce ama ebedi değeri çok yüksek olan bir eser.
Edebiyat
Yeraltından NotlarFyodor Dostoyevski · Dokuz Yayınları · 2025159,8bin okunma
"İnsanın yöneldiği tek hedef, hedefini elde etmek için harcadığı sürekli çabadır, başka bir deyişle yaşamın kendisidir."
Edebiyat