Sinem D

Sinem D
Pardon krizdeyim. Manik depresifim. Aşka ara verdim. Yıllık izindeyim.
Bu kitap beni inanılmaz zorluyor. Bir adamın saplantılı halini yüzlerce sayfa boyunca okuyup duruyorsunuz ve konu sanki milim ilerlemiyor. “Tamam artık bir şey olacak” derken yine uzun uzun aynı duygular, aynı döngü… Bazı yerlerde gerçekten “Bu kadar uzatmaya gerek var mıydı?” diye düşünüyorum. 8 sene misafirliğe gitmezsiniz mesela!! Büyük beklentiyle başladım ama açık söyleyeyim, okurken gerçekten nefret ederek okuyorum.
1000Kitap
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖