Sinem

Sinem
@snmkr
"İnsan ölür, ölüm haktır. En kötüsü, umudun ölmesidir."
Reklam
"İnsan muhabbete, insan sevgiye doğuyor. İnsan sevgiye doğmuyorsa insan olamazdı, o zaman ölürdü işte... İnsan insana doğuyor."
''İnsan olmak çok zor sultanım. Dünyada çok şey kolay da, insan olmak zor.''
“İnsan her şeyden kurtulur da içindeki kurttan kurtulamaz.”
Ölüm bizim, bugün değilse de yarın er geç yolumuzdur.
Reklam