sinem

sinem
@snmsogut
oysa yaşam genellikle insanın bir başına kalması
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"her şeye yeniden başlamak da mümkün değildi. istesem de mümkün değildi. nerede kaldığımı unuttuğuma göre, baştan başlamak için de birtakım yetenekler gerekliydi; daha talihli doğmuş olmak gerekliydi mesela."
Sayfa 62
"bir yüksekliğin, bir başıma olduğum bir yüksekliğin en ucundayım. inemiyorum. yaşayamıyorum. ölemiyorum."
Sayfa 48
"bazı düşünceleri telaffuz edip sözcüklere döktüğünüzde korkunç derecede aptalca olur. insanı çok zor durumda bırakır. peki, niçin? nedeni yoktur. çünkü hepimiz rezil yaratıklarız, gerçeklere dayanamıyoruz ya da ben yanlış biliyorum."
Sayfa 33