Biraz edebiyat biraz felsefe konuşacak biri olmalı insanın hayatında. En ihtiyacı olduğu anında kişinin, uzakta bile olsa bir iki cümlesiyle yanında olabilmeli.
Bütün olayları ben yaşadım, bütün acıları ben çektim. (Onun susuşunun acısını bile)
Hiçbir oyuna katılmıyor sadece hatırlamasını biliyor hem de nasıl biliyor.