sıla noyın

sıla noyın
“Her şeyi kötü. Çünkü herkes hayal kurar da yalnızca pek az kişi hayallerini gerçekleştirebilirse, hepimiz korkağız demektir.”
Psikoloji
Reklam
Keşke herkes kendi içsel deliliğini bilse ve onunla birlikte yaşamayı öğrense. Dünya daha kötü bir yer mi olurdu? Hayır insanlar daha yürekli, daha mutlu olurlardı.
Edebiyat
“O kadar müthiş bir güzellik yaşadım ki, her yerde aşkı görüyorum, bir şizofrenin gözlerinde bile.”
1000Kitap
Albert Camus Sevmekle iş bitseydi,her şey çok basit olurdu.
1000Kitap
Deli olmak düşüncelerini iletmekten aciz olmak demek.
Edebiyat