Cinsel taciz raporlarına baktım az evvel.
Kadınların şikayetten kaçındıklarını gösteren, görmezlikten gelen oranlar vardı.
Devlet sahip çıkmıyor, evet.
Yasalar bizim yanımızda değil ise herkesin kendi önlemini alması gerekir.
Kendinizi fiziksel olarak savunacak seviyeye getirin, yandaşlarınızla iletişimde kalın. Arkanızda kadın erkek kim varsa birleşin ve ihlalciye gününü gösterin. Hiç yasalara bile gitmeyin.
!!! Boştan yere adam hapse atılarak 'adalet' adı altında adaletten kurtulmasın.
Devletin kesmediği cezayı siz kesin.
Kan davasına dönüştürmezsek durmayacaklar.
Nefret kusuyorum.