Ben fikirlerimi söylemeye çekiniyorum bazen. Mutlak doğru yoktur diye. Siz nasıl oluyor da fikirlerinizi korkmadan söyleyebiliyorsunuz. Yarınki siz, siz değilsiniz.
Yarın söylediklerinizden pişman olmayacağınızı düşünerek hareket etmenizi tavsiye ederim.
Özellikle de felsefe okumanızı...