Evrendeki şeylerin tabiatında sürekli olarak daha kötüye gitme eğilimi vardır; sonunda öyle kötüye giderler ki ne kadar kötüye gittiklerini bilmenin yollarından bile yoksun kalırız.
Yalnızlığım boğuyor beni; pencereler kapalı ama en azından kapıyı açtım. Hayatıma bakarak, hayatımın parçalarını kendi deneyimlerinize katarak, gerçek olduğumu, var olduğumu, acı çektiğimi, bir geleceğim yoksa da bir geçmişim olduğunu anlayarak gerçeklikten kopmanı engellemeniz için ihtiyacım var size.