Merhaba. Okuduğum, kalbimin derinliklerine kadar inebilen bir kitap ile karşınızdayım. Küçük bir çocukken filiz veren bir aşkın kocaman bir ağaç olmasını anlatıyor kitap bir nevi. Okurken, ağladığım ve yüreğimi yakıp kavuran bir kitap oldu. Bilinmeyen kadının mektubu o kadar saf duygularla yazılmıştı ki, duygulanmamak elde değildi. Okuyun, okutturun...