yağmur

📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Şairleri öldürmüyorlarsa şâyet bil ki, öldürülecek kimse yok.
Dert küpü olduğu zaman senin vatanın o yeraltı milyonerleri açığa vuruyorlar elmas takıları ve fok kürkleriyle kendi ruhlarının pornografisini.
Neden gecenin ortasında Rastlanır antidünyalara? Neden ikisi oturmaktalar Ve televizyonlara bakmaktalar? Bir çift cümle de anlamaz onlar. Onlar için ilk kez -- son kez! İyi âdetleri unutarak oturuyorlar, Sonunda çekecekleri çok acı var! Ve yanıyor kırmızı kulakçıklar, Sanki oturan kelebeklerdir onlar... ...Tanıdığım konuşmacı dün bana Dedi ki: 'Sayıklamadır her antidünya'. Uyuyorum, sağa sola dönerek düşümde Kent dairelerinin hücrelerinde. Benim erkek kedim sanki radyo alıcısı, Yeşil gözüyle yakalıyor dünyayı
civcivin yumurtayı kırıp gagasını çıkarttığı anın tanrısallığı yani