Kendi destanım olmayacaksam, boş yere yaşamışım demektir. Eğer bütün kurtlarım sonsuzluğun mührünü taşımayacaksa, içimdeki Tanrıların zamanını israf etmiş olurum. Görünür dünyanın herhangi bir kazası -soğuyan dünya ya da hepimizi toza çevirerek bizi heder edecek bir kuyrukluyıldız-, sahip olmak istediğim hayatın elyazmasının üzerine düzelten bir çizgi çekecekse, ben ancak kendimin boşluğu olurum, suskun seyirciler olan şu yıldızların adsız yankısı olurum.
Benim gururum, insan denen şu hortlak müsveddelerinden çok daha ağır çeken bir niteliktir.