Çünkü insan uzun zaman umut etmeyi sürdürür. Umutsuzluğu cok zor kabullenir; yalniz olduğu, ölümcül ve umutsuz bir bicimde yalnız olduğu gerçeğini çok zor kabullenir. Hayatlarandaki yalnızlığın bir çözümü olmadigini bilmeyi pek az kişi kaldırabilir.
Hayatımızı gerçekleşip gerçekleşmeyeceğini bilmediğimiz idealler peşinde tüketmeyi değil, yaşamayı savunuyorum. Büyük hayallerle çok zaman kaybettik, artık basit şeylerin zamanıdır Osman.