sorunları bir tehditten çok, kişinin kendisini geliştireceği bir fırsat olarak görmek en gerçekçi tutumdur, çünkü insan sorun yaşayarak en iyi ve en kalıcı şekilde öğrenir.
Dinlemek ayni zamanda bir sorumluluk ve saygi belirtisidir. Diger kisilerin kendilerini nasil hissettigini ve dunyayi nasil gordugunu anlama sorumlulugudur.
Etiketleme, sadece yıkıcı değil mantıksızdır da. Birey olarak siz, yaptığınız tek bir şeyle ölçülemezsiniz. Hayatınız karmaşık ve sürekli değişen bir düşünceler, duygular ve hareketler akışıdır. Başka bir deyişle, bir heykelden çok, bir nehirsiniz. Kendinize olumsuz etiketler yapıştırmayı bırakın - bu hem çok basit hem de yanlış bir yorumdur.