me

me
@solinvictus0
hayatımızın bir devrinden sonra başımıza gelen şeylere o kadar hazırlanmış oluyoruz ki, kederimizi kendi içimizde taşır gibi yaşıyoruz.
Sayfa 325·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
hakikatte de böyle idim. ucunu bucağını bilmediğim, her gün yeni bir parçasıyla karşılaştığım adeta tefrika halinde bir yalan olmuştum.
Sayfa 271·Kitabı okudu
korkuyu bütün ömrümce tatmıştım, o yılanı gayet iyi bilirdim. bir kere içimize yerleşti mi bulandırmayacağı hiçbir şey yoktu.
Sayfa 264·Kitabı okudu
bu isteğine erişme sevinciyle kaybetme korkusunun beraberce vücuda getirdikleri acayip, karışık, sevinçle ve korku ile dolu bir devirdi.
Sayfa 231·Kitabı okudu
belki de yüzüm karmakarışıktır. çünkü siz de anladınız ya, o zamanlar ben bütün hayatını sırtında bir kambur gibi gezdiren o biçare insanlardandım.
Sayfa 210·Kitabı okudu