kendime bir sevgili bulsam her şeyin daha iyiye gideceğine inanıyorum. müthiş çiğ bir düşünce. ama yine de doğru olduğunu ummaya fena meyilliyim. bunu kafamdan atamıyorum en azından.
insanın varlığının belli bir dönemindeki -onun hakikatini doğuran, ona anlam veren; içine işlemiş o algılanamaz özünü oluşturan- yaşam hissini aktarmak imkansızdır. buna olanak yok. nasıl rüya görüyorsak öyle yaşarız - bir başımıza…