Yazarın okuduğum ikinci kitabı. Mahşer’i okuyup bitirdikten sonra kesinlikle bu yazarın başka kitaplarını da okumalıyım demiştim ve devam etmek için bu kitabını seçtim. Arka kapaktaki yorumları okuyunca çok heyecanlanmıştım açıkçası. Ama ne diyim ki beklentilerimi karşılamadı ya da ben beklentimi çok fazla tutmuşum. Kötü bir kitap mı? HAYIR. Ama bu kadar abartıyı hakettiğini düşünmüyorum. Eğer bu yazarın ilk defa bir kitabını okuyacak olsanız size bunu önerir miyim? Bu soruya cevabım da hayır. 10 üzerinden puan verecek olsam 6 ya da 7 olurdu :(